chwilowy brak towaru
Od powstania we Florencji w 1921 roku jako marka oferująca bagaże dla elit do współczesnej pozycji firmy jako producenta kultowych akcesoriów i linii couture, dom mody Gucci stał się gigantem w branży mody luksusowej. Na przestrzeni ostatniego stulecia charakterystyczne skórzane wyroby Gucci i dekadencka odzież w szykowny sposób łączyły skromność z przepychem, a wszystko to pod pożądanym logo podwójnej litery „G".
Książka demonstruje historię początków producenta jako producenta wytwornych bagaży i odzieży jeździeckiej opisując, w jaki sposób rodzina przezwyciężyła konflikty i wojenne trudności żeby ostatecznie odrodzić się jako gigant haute couture lat 90. XX wieku, a pod obecnym kierownictwem Alessandra Michelego zaznaczyć swoją występowanie w świecie mody ulicznej i zyskać świeże pokolenie zwolenników. Ponad 100 genialnie wyselekcjonowanych zdjęć pokazuje odważne, a zarazem zmysłowe projekty producenta Gucci potwierdzając jej pozycję najistotniej wpływowej marki dzisiejszych czasów.