Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie w kontekście koncepcji jednostajnego rozwoju Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-637-8 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 ilość stron 128 Format pdf Spis treści Wstęp (Beata Reformat, Anna Kwiecień) 7
Rozdział I
Rola kultury w rozwoju społeczno-gospodarczym (Anna Kwiecień) 9
Rozdział II
Koncepcja jednostajnego rozwoju w jednostkach organizacyjnych sektora kultury (Katarzyna Żak) 17
Rozdział III
dobranie strategii instytucji kultury do Celów zrównoważonego Rozwoju ONZ – na podstawie instalacji Soleil Levant autorstwa Ai Weiweia zorganizowanej przez duńską organizację non-profit ART 2030 (Paulina Kopyto, Klaudia Ofwona Draber) 30
Rozdział IV
Działalność biznesu na rzecz kultury w kontekście koncepcji CSR (Angelika Kantor, Jakub Kubiczek) 41
Rozdział V
Rola państwa w jednostajnym finansowaniu kultury w Polsce (Małgorzata Grząba) 53
Rozdział VI
Event marketing jako przedsięwzięcie kulturalne wykorzystujące koncepcję zrównoważonego rozwoju (Justyna Szymczyk) 65
Rozdział VII
Wojewódzkie biblioteki publiczne jako instytucje kultury promujące i wspierające Cele stabilnego Rozwoju na przykładzie Biblioteki Śląskiej w Katowicach (Beata Reformat) 76
Rozdział VIII
Walka z wykluczeniem społecznym seniorów jako przejaw realizacji poprzez biblioteki publiczne celów Agendy 2030 (Małgorzata Kieżel) 88
Rozdział IX
Kluby sportowe i ich działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (Jakub Kubiczek, Adrian Pietrzyk) 99
Bibliografia 109
Spis rysunków 123
Spis tabel 124
Informacja o Autorach 125