Tytuł Public Relations jako funkcja zarządzania w organizacjach Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-691-4 Rok wydania 2011 Katowice Wydanie 1 liczba stron 450 Format pdf Spis treści WSTĘP 9 Krystyna Wojcik: nurt KRYTYCZNY W TEORII PUBLIC RELATIONS. Świeże KONCEPCJE TEORETYCZNE CZY TYLKO KONTESTOWANIE DOTYCHCZASOWYCH PODEJŚĆ BADAWCZYCH, MODELI I WZORCÓW DZIAŁANIA 17 Część I: PUBLIC RELATIONS W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJAMI. Świeże KONCEPCJE, nowe WYZWANIA 41 Monika Bartoszak, Jacek Trębecki: KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA – CZYNNIK SUKCESU KOMUNIKACYJNEGO ORGANIZACJI 43 Dorota Dolińska-Weryńska: CSR JAKO NARZĘDZIE BUDOWANIA firmy 61 Krzysztof Gołata: WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA W KRYZYSIE (NA PRZYKŁADZIE TOYOTY) 77 Irena Kamińska-Radomska: ETYKIETA BIZNESU W KREOWANIU WIZERUNKU 94 Jolanta Kubicka: ETYCZNE ASPEKTY PUBLIC RELATIONS 105 Paweł Sarna: CZY PR POTRZEBUJE RETORYKI? 125 Część II: ROLA PUBLIC RELATIONS W ZARZĄDZANIU PUBLICZNYM 135 Anna Adamus-Matuszyńska, Dariusz Polakowski: PUBLIC RELATIONS W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH 137 Maria Buszman-Witańska: PUBLIC RELATIONS UCZELNI 169 Katarzyna Dyaczyńska, Maria Kotas, Karolina Szymaniec: ROLA cyklu KOMUNIKOWANIA W BUDOWANIU RELACJI Z INTERESARIUSZAMI JEDNOSTEK OCHRONY ZDROWIA. BADANIA SONDAŻOWE 185 Piotr Dzik: TOŻSAMOŚĆ WIZUALNA JAKO NARZĘDZIE BUDOWY WIZERUNKU MIAST W POLSCE NA PODSTAWIE SYGNATUR PROMOCYJNYCH 201 Adam Hajduga: INDUSTRIADA 2010 – PROMOCJA SIECIOWEGO towaru TURYSTYCZNEGO przez WYDARZENIE. STUDIUM PRZYPADKU 222 Paweł Kocoń, Renata Maćkowska: PUBLIC RELATIONS I realizowanIE ZADAŃ, a także PEŁNIENIE FUNKCJI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W REALIZACJI IDEI SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO 239 Anna Lubecka: POZA-PR-OWSKIE KREOWANIE WIZERUNKÓW NARODOWYCH: PRZYKŁAD „ENTROPY" 256 Grażyna Piechota: STRATEGIE KOMUNIKOWANIA ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO Z POTENCJALNYMI DARCZYŃCAMI W KONTEKŚCIE MOTYWACJI POLAKÓW PRZY WYBORZE ORGANIZACJI, KTÓRYM PRZEKAZUJĄ 1% PODATKU 276 Ks. Grzegorz Polok: ISTOTA PUBLIC RELATIONS W ŚWIADOMOŚCI STUDENTÓW STUDIÓW STACJONARNYCH I NIESTACJONARNYCH AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 286 Marta Ryniejska-Kiełdanowicz: ZNACZENIE CITY DIPLOMACY W MIĘDZYNARODOWEJ PROMOCJI MIAST 298 Monika Łukasik-Duszyńska: UNIA EUROPEJSKA A OBYWATELE – sprawnA CZY NIESKUTECZNA KOMUNIKACJA 312 Jacek Siatkowski: WPŁYW DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS W PROJEKTACH PHARE NA WYNIK REFERENDUM EUROPEJSKIEGO W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM 327 Część III: świeże MEDIA CZY STARE MEDIA. WZLOT CZY UPADEK ZNACZENIA MEDIÓW W DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS 347 Bogumiła Barańska: MEDIA RELATIONS JAKO znacznY składnik KREOWANIA WIZERUNKU nowoczesnEJ ORGANIZACJI 349 Karolina Bielawska: MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BUDOWANIU WIZERUNKU SZKOŁY WYŻSZEJ. RAPORT Z BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH 359 Monika Kaczmarek-Śliwińska: ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM POLITYKA W OBSZARZE SOCIAL MEDIA 377 Ryszard Ławniczak, Marcin Piechota: wykorzystanie MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH poprzez GRUPY NACISKU A WIZERUNEK firmy 394 Henryk Przybylski: MEDIA JAKO ŹRÓDŁO I ŚRODEK UPOWSZECHNIENIA DOKTRYN I RUCHÓW SPOŁECZNYCH 408 BIBLIOGRAFIA 421 INFORMACJA O AUTORACH 450