Pogrzebane Sekrety to pokaźny dodatek do Aeons End, Aeons End; Legacy oraz Aeons End: Wiecznej Wojny. W pudełku odnajdziecie ponad 150 kart, w tym świeże karty Klejnotów, Artefaktów, Modyfikatorów, Zaklęć, a także Nemezis, a także nowoczesne żetony Impulsów, Uciszenia i Tarcz, które stanowczo odmienią oblicze rozgrywki, odkrywając przed wami kolejne możliwości Aeons End. W zależności od gry podstawowej wprowadzicie do rozgrywki nieznane wcześniej mechaniki (Aeons End, Aeons End: Wieczna Wojna) albo zgłębicie te już poznane wcześniej (Aeons End: Legacy).
Nieczysta gra
Pogrzebane sekrety są pogrzebane z potężnego powodu nikt nie powinien ich odgrzebywać. Ale kiedy wróg używa wszelkich metod, aby nas zniszczyć, trzeba odwdzięczyć mu się tym samym. Gravehold ponownie jest zagrożone i tym razem nie ma miejsca na półśrodki.
Jesteście potężniejsi
W Pogrzebanych Sekretach użyjecie nieznanych wcześniej 45 kart Zaklęć, wykorzystacie 25 kart Artefaktów i wzmocnicie się 56 kartami Klejnotów. Zagrywając Psychiczny Wybuch, zadacie wrogowi tyle obrażeń, ile znajduje się kart odrzuconych na stosie dowolnego gracza. Z kolei używając Okruchu Przeszłości, otrzymacie 3 ładunki eteru, a jeżeli na waszym stosie kart odrzuconych będzie co najmniej 7 kart to aż 4 ładunki.
ale wrogowie na dodatek
W rozszerzeniu przyjdzie wam zmierzyć się z 9 nowymi Poplecznikami. Niektórzy z nich wchodzą do gry z żetonami Tarcz na swoich kartach. Kiedy taki Poplecznik zostanie zaatakowany, zdejmijcie z jego karty 1 żeton Tarczy niezależnie od zadanych obrażeń. A jeżeli będziecie chcieli jeszcze bardziej utrudnić sobie życie, wtasujcie do talii tur Nemezis nową kartę Błysku. Kiedy karta ta zostanie przypasowana, rozpatrzcie fazę główną tury Nemezis, a następnie rozpatrzecie całą turę Nemezis w normalny sposób.
Impulsy i Uciszenia
W Pogrzebanych sekretach uciszycie wrogich Popleczników i skorzystacie z mocy konkretnych impulsów. Kiedy działanie danego zaklęcia uciszy Poplecznika, połóżcie na nim żeton Uciszenia. W czasie następnej tury Nemezis zignorujecie TRWAŁY efekt tego Poplecznika. Z kolei Impulsy będą stosowane przez niektórych Magów w celu wzmocnienia ich działań. W jednej chwili gracz nie może mieć więcej aniżeli 5 Impulsów. Żetony Impulsów przenoszą się z tury na turę.
atuty: