Jesteś najmłodszym członkiem zacnej, magicznej rodziny von Teasel, ale nie jesteś ich chlubą. Właściwie, twoja babcia dała ci ostatnią szansę na udowodnienie swej wartości - albo koniec z nauką magii! I tak trafiasz do śladowej wioski Flora, wraz ze swoim krużym towarzyszem, Ramseyem. Masz dwa tygodnie, żeby pomóc mieszkańcom w przygotowaniu festiwalu plonów do sukcesu i udowodnić swoją wartość wszystkim. Stwórz swoją problematyczną czarownicę tak, jak uważasz za adekwatne, z mnóstwem opcji personalizacji. Nie ma wymówek, aby nie wyglądać jak najlepiej! Uprawiaj swój ogród, by zebrać rośliny do magicznych receptur, a także do innych rytuałów i eksperymentów, które są w całości, bezapelacyjnie Oficjalnymi Sprawami Czarownic. Realizuj zamówienia od sąsiadów na niewiele znaczące zaklęcia, takie jak kadzidełka relaksacyjne czy eliksiry do plotek. Przecież jeśli nie użyjesz magii do rozwiązywania codziennych problemów, to po co w ogóle posiadać czarownicę we wsi? Twórz zaklęcia, wykonuj odczyty z tarota, prowadź medytacje z przewodnikiem i nie tylko. Może dorzucisz jeszcze jedną albo dwie runy dla pokaźniejszej mocy? To z całą pewnością nie przyniesie odwrotnego skutku! Poznaj urokliwych mieszkańców Flory, w tym trzy postaci, z którymi można nawiązać romans. Czy uda ci się zdobyć randkę na festiwal? Dwa tygodnie to wystarczająco dużo czasu, żeby zaplanować festiwal i dokonać po drodze kilku wątpliwych wyborów życiowych! Oczywiście, toniemało czasu, żeby pogrążyć wioskę w totalnym chaosie... Pomożesz, czy rzucisz klątwę?