Celuj kością w jak najwyższą liczbę na tarczy. Proste, prawda? Sęk w tym, iż niekoniecznie, ponieważ w przeróżnych sytuacjach będziesz rzucać w przedziwny, ekwilibrystyczny sposób. I jeszcze drobiazg. Kość za każdym razem musi się odbić od stołu zanim wskoczy na tarczę.Wraz z grupą przyjaciół-awanturników trafiasz w wyjątkowo nieprzyjazną okolicę pokrytą wieczną zmarzliną. Położony tu Zamek Zajadłej Zimy opanowało nieprzewidziane zło w postaci morderczych pingwinów! Wredne nieloty poprzez stulecia udawały niegroźne słodziaki. Dzisiaj ściągnęły maski z zamiarem podbicia świata. Nie możecie na to pozwolić! by zapracować na wakacje w tropikach, wpierw będzie musieli sobie to i owo odmrozić.Wojownicy Podziemi: Zamek Zajadłej Zimy to zręcznościowa gra przygodowa z mocnym przymrużeniem oka. Jako drużyna samozwańczych bohaterów ruszacie w mroczne (acz, jak wyżej, z przymrużeniem oka) podziemia, żeby stawić czoła napotkanym tam przeciwnościom i w miarę możliwości opuścić je (podziemia! nie przeciwności) w jednym kawałku. Za każdym rogiem spotkają was niespodziewanki, ale w niezwykle ogólnym ujęciu wyprawa będzie niezmiernie prosta (w tym wypadku prosta nie jest synonimem nietrudna): Wchodzicie do podziemi, odkrywacie kolejne zagadkowe komnaty, w których niechybnie napotkacie kolejne, coraz silniejsze potwory. Na końcu drogi czeka was obfity zły władca lokalnego lochu, którego pokonanie pozwoli wam wypełznąć na powierzchnię w triumfie.Najważniejszym elementem podróży będzie walka toczona przy pomocy kości, którymi będziecie rzucać w najprzeróżniejszy i niezwykle dziwaczny sposób. Niniejszy egzemplarz stanowi drugą edycję Wojowników podziemi, w której dodano świeże ilustracje i usprawniono zasady. Oprócz wersji podstawowej masz do dyspozycji linię dodatków (instrukcję jednego z nich właśnie czytasz). Wszystkie części serii nadają się do całkowicie samodzielnej rozgrywki, lecz możesz je także dowolne integrować, wytwarzając specyficzne wyzwanie dla swojej drużyny.Akcesoria w zestawie: - 1 tarcza- 21 kart potworów- 24 karty ekwipunku- 3 karty pokaźnych złych- 21 kart komnat (podziemi)- 3 makiety (2 zmarzliny, 1 słaby punkt)- 1 tor życia potworów- 1 istotnik poziomu trudności- 12 istotników blizn/ulepszenia zdolności- 30 złotych monet- 1 kość śnieżna- 3 kostki wody- 3 kolorowe i 9 białych kości- 6 wyraźników doświadczenia- 4 znaczniki życia bohaterów- 2 wyraźniki życia potworów- 4 karty bohaterów- 2 żetonów umiejętności bohaterów (chwytliwa melodia, zabijaka)- 1 istotnik szefa- 1 kafel skrzyni- 4 góry lodowe, 1 kra, 1 wodospad, 1 sadzawka, 1 lodowy mur...