• Producent: REBEL
  • Kategoria: Gry planszowe

Kto jest najbystrzejszym czarodziejem?

Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w grze, która rozwinie zróżnicowane funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 przeróżnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a choćby... Rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku!

Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla niedużych i pokaźnych czarodziejów, którzy chcą spróbować swych sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań odszukacie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!

Na czym to polega?

  1. Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, aby wszyscy mogli odczytać jej treść.
  2. Gdy któryś z graczy stwierdzi, że potrafi rozwiązać zadanie, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź!
  3. Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak - dostaje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
  4. Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi poprzez następną kolejkę!

Osiem rodzajów tematycznych zadań!

  • Tajne przejścia. Podążaj za Harrym od drzwi do drzwi i wskaż przedmiot, do którego dotrze na samym końcu.
  • Wyścig o złoty znicz. Przyjrzyj się 3 parom zawodników i oceń, który czarodziej wygra.
  • specyficzny patronus. Zakryj kartę dłonia i powiedz, który z patronusów pojawił się tylko raz.
  • Magiczny chaos. Wskażw głównej mierze występującej poświaty.
  • Pojedynek na zaklęcia. Rzuć zaklęcie za pomocą palca wskazującego adekwatnej ręki (wskazówką jest odcień poświaty na karcie).
  • Domy Hogwartu. Wskaż godło jednego z domów, które nie nadaje się do pozostałych.
  • Magiczny krąg. Zapamiętaj symbole z tyłu karty, a następnie powiedz, który z nich został dodany albo odjęty po drugiej stronie.
  • Wyzwanie. To zadanie specjalne! Gracz musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart.

Zawartość:

  • 90 kart,
  • 6 układanek z herbem Hogwartu,
  • instrukcja.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Gry planszowe