Sztandarowe lekkie koło szosowe z włókna węglowego producenta Bontrager, o głębokości profilu 51 mm, zaprojektowane dla najwyższych wartości prędkości, stabilności i pewności działania w każdych warunkach. Bądź sobą, tylko szybciej. Ultralekkie koła Aeolus RSL 51 to wspaniały element, który powiększy Twoją prędkość. Zaprojektowane w oparciu o zupełnie nowy proces trójwymiarowego modelowania nowe koła Aeolus RSL umożliwiają pokaźne zwiększenie prędkości bez kompromisów w kwestii stabilności. Zbudowane z najlżejszego włókna węglowego OCLV poziomu RSL z zastosowaniem nowego profilu obręczy o wysokości 51 mm gwarantującemu najwyższą prędkość i największą wszechstronność we wszystkich warunkach. Obręcze przypasowane do wykorzystania bezdętkowego ze rozszerzoną szerokością wewnętrzną 23 mm gwarantującą zmniejszone opory toczenia zwiększają ponadto zysk szybkości, podczas gdy ultralekkie piasty wykorzystujące komponenty wewnętrzne DT Swiss 240s, a także 36-zapadkowy bębenek piasty Ratchet EXP gwarantują płynną jazdę. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy, a także dopełniającą ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. To takie proste. Najszybsze koła w naszej historii Koła Aeolus RSL to nowy rozmiar prędkości. Użycie modeli 3D w iteracyjnym procesie konstrukcyjnym pozwoliło nam skrupulatniej odwzorować każdy gram oporów, w każdym kierunku, w każdej płaszczyźnie i we wszelkich dziedzinach układu koła i opony. Nie poprzestaliśmy jednak na tym. Przeprowadziliśmy również optymalizację pod kątem oporów toczenia i wybraliśmy obszerniejszą szerokość obręczy 23 mm, która toczy się szybciej. Detale artykułu Włókno węglowe OCLV RSL jest materiałem lżejszym i bardziej wytrzymałym, co pozwala kreować szybsze i bardziej stabilne profile obręczy. Obręcz o głębokości 51 mm zaprojektowana w technice modelowania 3D jest modelem oferującym największą prędkość i stabilność spomiędzy przystępnych rozwiązań. Wewnętrzna szerokość wynosząca 23 mm w sprawdzony sposób zapewnia płynniejszą jazdę z mniejszymi oporami, zapewniając pokaźniejszą szybkość koła i systemu opony. Obręcze gotowe do wykorzystania bezdętkowego (TLR) z taśmami do obręczy TLR Bontrager oraz taśmami TLR Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 51 mm (szerokość zewnętrzna 31 mm), szprychy DT Aerolite 24/24 i nyple DT ProLock Ultralekkie elementy wewnętrzne piast DT Swiss 240s z 36-zębowym mechanizmem zapadkowym i 11-rzędowym bębenkiem piasty. Bębenki 12-rzędowe sprzedawane osobno Piasty pod tarcze Centerlock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, dostępny komplet zamienny dla osi QR i 15 mm W pakiecie taśma do obręczy TLR, wentyl TLR i konwencjonalna taśma do obręczy