Sztandarowe lekkie koło szosowe z włókna węglowego marki Bontrager, o głębokości profilu 51 mm, zaprojektowane dla najwyższych wartości szybkości, stabilności i pewności działania w każdych warunkach. Bądź sobą, tylko szybciej. Ultralekkie koła Aeolus RSL 51 to świetny element, który rozszerzy Twoją prędkość. Zaprojektowane w oparciu o zupełnie nowy cykl trójwymiarowego modelowania świeże koła Aeolus RSL umożliwiają znaczne rozszerzenie szybkości bez kompromisów w kwestii stabilności. Zbudowane z najlżejszego włókna węglowego OCLV poziomu RSL z zastosowaniem nowego profilu obręczy o wysokości 51 mm gwarantującemu najwyższą szybkość i największą wszechstronność we wszelkich warunkach. Obręcze przypasowane do użycia bezdętkowego ze zwiększoną szerokością wewnętrzną 23 mm gwarantującą zmniejszone opory toczenia zwiększają dodatkowo zysk szybkości, podczas gdy ultralekkie piasty wykorzystujące elementy wewnętrzne DT Swiss 240s, a także 36-zapadkowy bębenek piasty Ratchet EXP zapewniają płynną jazdę. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy, a także dopełniającą ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. To takie proste. Najszybsze koła w naszej historii Koła Aeolus RSL to nowy rozmiar szybkości. Wykorzystanie modeli 3D w iteracyjnym procesie konstrukcyjnym pozwoliło nam skrupulatniej odwzorować każdy gram oporów, w każdym kierunku, w każdej płaszczyźnie i we wszystkich dziedzinach układu koła i opony. Nie poprzestaliśmy jednak na tym. Przeprowadziliśmy jeszcze optymalizację pod kątem oporów toczenia i wybraliśmy obszerniejszą szerokość obręczy 23 mm, która toczy się szybciej. Detale artykułu Włókno węglowe OCLV RSL jest materiałem lżejszym i bardziej wytrzymałym, co pozwala budować szybsze i bardziej zrównoważone profile obręczy. Obręcz o głębokości 51 mm zaprojektowana w technologii modelowania 3D jest modelem proponującym największą prędkość i stabilność spomiędzy przystępnych rozwiązań. Wewnętrzna szerokość wynosząca 23 mm w sprawdzony sposób gwarantuje płynniejszą jazdę z mniejszymi oporami, zapewniając obszerniejszą szybkość koła i systemu opony. Obręcze gotowe do użycia bezdętkowego (TLR) z taśmami do obręczy TLR Bontrager i taśmami TLR Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 51 mm (szerokość zewnętrzna 31 mm), szprychy DT Aerolite 24/24 i nyple DT ProLock Ultralekkie elementy wewnętrzne piast DT Swiss 240s z 36-zębowym mechanizmem zapadkowym i 11-rzędowym bębenkiem piasty. Bębenki 12-rzędowe sprzedawane osobno Piasty pod tarcze Centerlock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, dostępny komplet zamienny dla osi QR i 15 mm W pakiecie taśma do obręczy TLR, wentyl TLR i konwencjonalna taśma do obręczy