Artykuł modelarski asygnowany dla osób powyżej 8 roku życia.
Model gotowy, nie wymaga sklejania ani malowania.
Opis produktu
Pierwsze egzemplarze skrzydłowych zespołów trakcyjnych RTZ produkcji Stadlera wchodzą do eksploatacji planowo od lata 2020 roku. Największy zakup taboru w historii RhB obejmujący 56 czteroczęściowych wagonów ze skrzydłami ABe 4/16 3111-3166 „Koziorożec” (retoromański dla Koziorożca) zrewolucjonizuje funkcjonowanie kolei metrowej w Graubünden do nieprzeciętnego dotąd zasięgu i w sieci głównej co pół godziny. Na pierwszej linii Dolina Renu–Engadyna pociągi „Capricorn” zaczynające się w Landquart są kierowane razem do Klosters, a następnie rozdzielane albo łączone w przeciwnym kierunku w celu dalszej podróży do Davos Platz lub przez Vereinę do St.Moritz. Dalsze połączenia w kierunku Surselva poprzez Chur do Disentis, a także pomiędzy Davos i Filisur będą kontynuowane w miarę postępu dostawy pociągów. Dzięki samoczynnym sprzęgom ta koncepcja pociągu skrzydłowego oszczędza trasy, gwarantuje stosowne połączenia i powiększa komfort podróżowania taborem dostosowanym dla osób niepełnosprawnych. Pociągi metrowe 120 km/h składają się z wagonu i dwóch wagonów pośrednich, dysponujących łącznie 129 miejscami siedzącymi w przedziałach II klasy i wielofunkcyjnych. Wagon kontrolny proponuje 35 miejsc w pierwszej klasie.
W ramach pierwszej edycji pociągu czerwonego 3111 i 3133 w kolorze szampańskim zamówiliśmy stosunkowo niewielką edycję drugiego (czerwonego) pociągu: ABe 4/16 3117 reprezentuje pociąg bez imienia chrzcielnego. Dzięki czemu pociągowi możesz odtworzyć podwójną trakcję dwóch czerwonych pociągów. W sytuacji podwójnej trakcji zalecamy sprzęganie dwóch pojazdów silnikowych przy pomocy załączonego przedniego uchwytu sprzęgającego i użytkowanie promieni obszerniejszych aniżeli 376 mm. Nie jest osiągalna eksploatacja dwóch sprzęgniętych pociągów po promieniu 330 mm i przeciwległych łukach bez dłuższej pośredniej linii prostej; w tym celu musielibyśmy wyciąć przedni fartuch, żeby był poprawnie widoczny.
niezwykle szczegółowy model czteroczęściowego pociągu z następującymi szczegółami
Napędzany silnikiem 5-biegunowym na wszelkich osiach pojazdu ciągnącego
wszystkie 4 pojazdy z cyfrowym interfejsem Next18 zgodnie z NEM 662 i zużyciem energii przez wszystkie zestawy kołowe
Interfejs cyfrowy w silniku i kabinie sterującej jest przystępny z zewnątrz
Wersja cyfrowa z dekoderem dźwięku w wagonie i dekoderem funkcji w wagonie sterowniczym
Wszystkie samochody z oświetleniem wnętrza (Aux1), w środku auta można przełączyć dopiero po włożeniu dekodera funkcji na płytkę światłowodową
Reflektory w zależności od kierunku jazdy 3x białe/ 2x czerwone (F0)
Podświetlenie herbu Graubünden (w połączeniu z przednim/tylnym reflektorem)
Podświetlany wyświetlacz miejsca docelowego pociągu z przodu, przełączany cyfrowo w modelu cyfrowym (Aux2)
W modelu cyfrowym włączane jest oświetlenie kabiny kierowcy (Aux3) i wyświetlane jest światło postojowe (Aux4)
Sprzęganie pojazdów za pomocą sprzęgu wspornikowego, takiego jak AGZ, można doposażyć w krótkie sprzęgło
wszystkie pojazdy ze szczegółowym projektem wnętrza i podwozia