Dunlop SP Sport Maxx GT znakomita przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę znakomita przyczepność na suchej nawierzchni precyzyjne prowadzenie i reagowanie na właściwości nawierzchni Wysoka stabilność podczas prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów perfekcyjna przyczepność na suchej nawierzchni dzięki wyścigowej technice Opona Sport Maxx GT akcentuje się znakomitą przyczepnością do drogi.
W mieszance bieżnika użyto sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie udoskonala przyleganie do suchej nawierzchni i efektywność hamowania.skrupulatne prowadzenie i reagowanie na atrybuty nawierzchni technika Dunlop Touch Technology łączy kilka innowacyjnych funkcji, które skrupulatne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię.
Bardziej płaski profil bieżnika powoduje powiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co polepsza skrupulatność prowadzenia oraz liczba informacji przekazywanych poprzez oponę do kierowcy.Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów Opona Sport Maxx GT zachowuje swój zarys przy wysokich prędkościach, co poprawia jej stabilność i spowalnia zużycie.
Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia.
Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km.
Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np.
Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego progresywnania. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia niezwykle prawidłową przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony znakomite hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Nanocząsteczki. Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy używanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w rezultacie znakomitą przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony wspaniała przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.mocne strony genialna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest wyjątkowo niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie idealne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka odporność na aquaplaning, lepszy kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona ulepszone prowadzenie i większą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy.
Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika.
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, świetna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.zalety widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania i rozszerza jej odporność na zużycie eksploatacyjne.zalety perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.