Wszechstronnie utalentowana opona do samochodów klasy przeciętnej i wytwornych rewelacyjne zachowanie w różnych warunkach nadzwyczajne prowadzenie przy pokaźnych szybkościach udoskonalona przyczepność na mokrej nawierzchni Cicha i wygodna jazda idealne zachowanie w rozmaitych warunkach SP Sport 01 łączy w jednej pionierskiej konstrukcji trzy najważniejsze właściwości decydujące o działaniu opony.
Asymetryczny bieżnik podzielono na trzy odrębne strefy, które razem świetną równowagę między sportowym prowadzeniem, dużą odpornością na aquaplaning i wysoki komfort prowadzenia.wspaniałe prowadzenie przy obszernych szybkościach Ciesz się płynną i zrównoważoną jazdą na autostradach.
Opona zachowuje kształt nawet przy wysokich szybkościach, gwarantując staranne pokonywanie zakrętów. Asymetryczny wzór bieżnika powiększa stabilność na prostych odcinkach i zakrętach. Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni Mieszanka krzemionkowa zagwarantuje wyjątkowo dobrą przyczepność skuteczność hamowania na suchych i mokrych drogach.
Specjalny zarys klocków bieżnika pozwala na szybkie odprowadzanie wody choćby w ulewnym deszczu. Cicha i wygodna jazda Ciesz się cichszą jazdą dzięki konstrukcji klocków bieżnika, która likwiduje hałasy na najistotniej uciążliwych częstotliwościach.
Wzór bieżnika zoptymalizowano pod kątem równomiernego ścierania, co ulepsza komfort jazdy i żywotność opony. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia.
Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST).technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km.
Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np.
Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego innowacyjnania. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB).
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.atuty idealna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS).
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, że opona udoskonalone prowadzenie i większą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy.
Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning.