Nowa opona Dynapro AT2 zapewnia znakomite połączenie wszechstronnych osiągów w segmencie opon na każdy teren. Zaprojektowana w celu zapewnienia doskonałej równowagi pomiędzy przyczepnością w terenie i spokojnym zachowaniem na drodze. Oferowana jest w klasie „660/A/B" UTQG.
Wzór bieżnika Rowki i lamele skierowane w wielu kierunkach
Ułożenie rowków i lameli ma na celu ulepszenie przyczepności w każdym kierunku.
Wgryzająca się krawędź klocka
Dodatkowa wgryzająca się krawędź powiększa przyczepność i osiągi na śniegu.
Zazębiające się klocki na barku opony
Połączenie wystających klocków na barku opony w stosunku dwóch do jednego zagwarantuje dopełniającą przyczepność w terenie.
Step block edge technology
Step block edge technology acts as a sound barrier, which helps to reduce road noise that primarily emanates from the pattern groove
technologia stopniowania krawędzi klocków
technika stopniowania krawędzi klocków pełni funkcję bariery dla dźwięku, co pomaga ograniczyć hałas drogowy wywoływany z zasady poprzez układ rowków.
System kontroli łańcucha klocków
Łącznik na barku ulepsza komfort jazdy dzięki optymalizacji ruchu między klockami, a także pomaga zmniejszyć hałas.
technika aerodynamicznego barku
Kanały na barku naturalnie odprowadzają hałas drogowy.
Guma bieżnika o wydłużonym czasie eksploatacji
Specjalna mieszanka rozszerza przebieg opony i jednocześnie zmniejsza obecność naderwań i przecięć spowodowanych jazdą w terenie.
Szerszy bieżnik i zaawansowany ślad opony
Skutkuje równiejszym rozłożeniem obciążeń, co gwarantuje dłuższą żywotność bieżnika i równomierne zużycie.
Mieszanka zwiększająca wytrzymałość bieżnika
Wydłuża okres eksploatacji bieżnika.
wzmocnione opasanie opony
powiększona trwałość opasania i lepsze pokonywanie zakrętów. Pomaga zapobiec uszkodzeniom zewnętrznym.
Opasanie umocnione nylonem
zwiększona odporność opasania i udoskonalone pokonywanie zakrętów. Pomaga zapobiec uszkodzeniom zewnętrznym.
Opasanie stalowe o wysokiej wytrzymałości
Lepsze pokonywanie zakrętów i odporność.
wzmocniona osnowa
obszerniejszy komfort jazdy po drodze.
Stopka bez łączeń
uniemożliwia oderwaniu stopki przez ciśnienie powietrza podczas jazdy w terenie.