10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% lepsza jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Zastosowanie dwóch różnorodnych lameli pozwala na zachowanie cechy typowych dla opon letnich od w środku i dla opon zimowych od zewnątrz.
atrybuty Wzór bieżnika wielkie rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)
Schodkowe łączniki, a także nacięcia wodne są wykonywane w oparciu o wielkie rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia umożliwiają płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Udoskonalone rowki boczne najkorzystniejszą przyczepność na śniegu.
Lamelki zimowe
Lamelki zimowe znakomite osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)
Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami zapewniają wysoką przyczepność i siłę hamowania, doskonałą w różnych warunkach drogowych.
Lamelki letnie
Dzięki zastosowaniu dwóch rozmaitych lamelek opona zyskała wysokie parametry letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę choćby w skomplikowanych warunkach drogowych przez wzmacnianie sztywności bloku.
Najwyższa przyczepność na śniegu (idealne osiągi zimą)
Rowki boczne w zarysie litery „V" inspirowane czekanem skuteczne zdolności prowadzenia i skręcania zarówno na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w profilu płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Obszerniejsze bezpieczeństwo i lepsze osiągi, gdyż umożliwiają sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, żeby zapewniać adekwatne osiągi na śniegu.
Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni i mniejsze opory toczenia.
Bezspoinowy wzmocniony pełny pas
znakomita solidność bieżnika.
szeroki 2-warstwowy pas stalowy
zagwarantuje słuszną sztywność bieżnika i polepsza cechy prowadzenia.
Równa linia osnowy produkowana z poliestru
udoskonalona sztywność oraz wytrzymałość ściany bocznej.
wykorzystanie wypełniacza stopki o wysokiej twardości
Poprawione właściwości prowadzenia oraz sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości
ulepszona jednolitość i wytrzymałość pozycji stopki.