chwilowy brak towaru
10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% ulepszona jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Użycie dwóch różnorodnych lameli pozwala na zachowanie właściwości typowych dla opon letnich od we wnętrzu i dla opon zimowych od zewnątrz.
atrybuty Wzór bieżnika znaczne rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)
Schodkowe łączniki i nacięcia wodne są wykonywane w oparciu o wielkie rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia pozwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Udoskonalone rowki boczne najlepszą przyczepność na śniegu.
Lamelki zimowe
Lamelki zimowe nadzwyczajne osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)
Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami gwarantują wysoką przyczepność i siłę hamowania, genialną w różnych warunkach drogowych.
Lamelki letnie
Dzięki zastosowaniu dwóch zróżnicowanych lamelek opona zyskała wysokie właściwości letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę choćby w niełatwych warunkach drogowych przez wzmacnianie sztywności bloku.
Najwyższa przyczepność na śniegu (genialne osiągi zimą)
Rowki boczne w profilu litery „V" inspirowane czekanem skuteczne zdolności prowadzenia i skręcania jednocześnie na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w kształcie płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Pokaźniejsze bezpieczeństwo i ulepszone osiągi, gdyż umożliwiają sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, aby zapewniać stosowne osiągi na śniegu.
Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni oraz mniejsze opory toczenia.
Bezspoinowy usztywniony pełny pas
nieprzeciętna solidność bieżnika.
wielki 2-warstwowy pas stalowy
zagwarantuje stosowną sztywność bieżnika i ulepsza atrybuty prowadzenia.
Równa linia osnowy tworzona z poliestru
ulepszona sztywność i wytrzymałość ściany bocznej.
zastosowanie wypełniacza stopki o wysokiej twardości
Poprawione cechy prowadzenia, a także sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości
udoskonalona jednolitość oraz wytrzymałość pozycji stopki.