10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% ulepszona jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Zastosowanie dwóch najróżniejszych lameli zezwala na zachowanie atrybuty typowych dla opon letnich od wewnątrz i dla opon zimowych od zewnątrz.
parametry Wzór bieżnika pokaźne rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)
Schodkowe łączniki oraz nacięcia wodne są wykonywane w oparciu o obszerne rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia umożliwiają płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Ulepszone rowki boczne najkorzystniejszą przyczepność na śniegu.
Lamelki zimowe
Lamelki zimowe perfekcyjne osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)
Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami zapewniają wysoką przyczepność i siłę hamowania, świetną w rozmaitych warunkach drogowych.
Lamelki letnie
Dzięki zaimplementowaniu dwóch różnych lamelek opona zyskała wysokie parametry letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę nawet w trudnych warunkach drogowych poprzez wzmacnianie sztywności bloku.
Najwyższa przyczepność na śniegu (perfekcyjne osiągi zimą)
Rowki boczne w profilu litery „V” inspirowane czekanem efektywne zdolności prowadzenia i skręcania zarówno na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w zarysie płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Pokaźniejsze bezpieczeństwo i lepsze osiągi, gdyż pozwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, żeby zapewniać stosowne osiągi na śniegu.
Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni i mniejsze opory toczenia.
Bezspoinowy wzmocniony pełny pas
nieprzeciętna wytrzymałość bieżnika.
obszerny 2-warstwowy pas stalowy
zapewnia adekwatną sztywność bieżnika, a także udoskonala właściwości prowadzenia.
Równa linia osnowy wykonana z poliestru
ulepszona sztywność, a także wytrzymałość ściany bocznej.
użycie wypełniacza stopki o wysokiej twardości
Poprawione atrybuty prowadzenia, a także sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości
ulepszona jednolitość i trwałość pozycji stopki.