10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% ulepszona jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Zastosowanie dwóch zróżnicowanych lameli zezwala na zachowanie cechy typowych dla opon letnich od we wnętrzu i dla opon zimowych od zewnątrz.
atrybuty Wzór bieżnika duże rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)
Schodkowe łączniki i nacięcia wodne są wykonywane w oparciu o wielkie rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia umożliwiają płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Ulepszone rowki boczne najkorzystniejszą przyczepność na śniegu.
Lamelki zimowe
Lamelki zimowe idealne osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)
Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami zapewniają wysoką przyczepność i siłę hamowania, genialną w przeróżnych warunkach drogowych.
Lamelki letnie
Dzięki zastosowaniu dwóch różnorodnych lamelek opona zyskała wysokie właściwości letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę choćby w skomplikowanych warunkach drogowych poprzez wzmacnianie sztywności bloku.
Najwyższa przyczepność na śniegu (wspaniałe osiągi zimą)
Rowki boczne w kształcie litery „V" inspirowane czekanem efektywne zdolności prowadzenia i skręcania jednocześnie na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w zarysie płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Większe bezpieczeństwo i udoskonalone osiągi, gdyż pozwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, żeby zapewniać trafne osiągi na śniegu.
Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni oraz mniejsze opory toczenia.
Bezspoinowy wzmocniony pełny pas
rewelacyjna trwałość bieżnika.
znaczny 2-warstwowy pas stalowy
gwarantuje słuszną sztywność bieżnika i poprawia atrybuty prowadzenia.
Równa linia osnowy wytworzona z poliestru
ulepszona sztywność, a także trwałość ściany bocznej.
użycie wypełniacza stopki o wysokiej twardości
Poprawione parametry prowadzenia i sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości
lepsza jednolitość oraz wytrzymałość pozycji stopki.