chwilowy brak towaru
10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% lepsza jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Wykorzystanie dwóch różnych lameli zezwala na zachowanie atrybuty charakterystycznych dla opon letnich od wewnątrz i dla opon zimowych od zewnątrz.
atrybuty Wzór bieżnika wielkie rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)
Schodkowe łączniki i nacięcia wodne są realizowane w oparciu o szerokie rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia zezwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Lepsze rowki boczne najlepszą przyczepność na śniegu.
Lamelki zimowe
Lamelki zimowe genialne osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)
Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami zapewniają wysoką przyczepność i siłę hamowania, genialną w najróżniejszych warunkach drogowych.
Lamelki letnie
Dzięki zaimplementowaniu dwóch różnych lamelek opona zyskała wysokie atrybuty letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę choćby w skomplikowanych warunkach drogowych przez wzmacnianie sztywności bloku.
Najwyższa przyczepność na śniegu (idealne osiągi zimą)
Rowki boczne w kształcie litery „V" inspirowane czekanem wydajne zdolności prowadzenia i skręcania zarówno na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w kształcie płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Większe bezpieczeństwo i udoskonalone osiągi, gdyż pozwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, żeby zapewniać optymalne osiągi na śniegu.
Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni oraz mniejsze opory toczenia.
Bezspoinowy wzmocniony pełny pas
perfekcyjna solidność bieżnika.
wielki 2-warstwowy pas stalowy
zapewnia optymalną sztywność bieżnika i udoskonala parametry prowadzenia.
Równa linia osnowy wytworzona z poliestru
lepsza sztywność, a także wytrzymałość ściany bocznej.
zastosowanie wypełniacza stopki o wysokiej twardości
Poprawione cechy prowadzenia i sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości
ulepszona jednolitość i solidność pozycji stopki.