TWÓJ najlepszY SPRZYMIERZENIEC W PODRÓŻY przez WSZYSTKIE PORY ROKU
LEPSZE OSIĄGI NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH
Klasa oznaczenia B dla sprawności hamowania na mokrych nawierzchniach, jedna z najwyższych na rynku dla opon wielosezonowych(1).
Skrócona o 1,6 m(2) droga hamowania.
Kierunkowa rzeźba bieżnika w układzie „V” i kanały rynnowe „Toboggan” usprawniają odprowadzanie wody i zniżają ryzyko aquaplaningu(3).
(1) Podwyższone o jedną klasę oznaczenie (z C do B) w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Quadraxer. Źródło: raport z monitorowania towaru, sierpień 2015 r. (2) Skrócona o 5% droga hamowania na mokrych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Quadraxer w rozmiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w grudniu 2014 r. W Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux. (3) rozszerzona o 8% na prostej i o 4% na zakrętach wytrzymałość na aquaplaning w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Quadraxer w wymiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 roku w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.
HOMOLOGACJA ZIMOWA
Oznaczenia 3PMSF* i M+S**.
zmodyfikowane ukierunkowanie lameli, zapewniające sprawne ruszanie z miejsca i hamowanie na zaśnieżonych nawierzchniach.
LEPSZE OSIĄGI NA SUCHYCH NAWIERZCHNIACH
Skrócona o 3,5 m droga hamowania na suchych nawierzchniach dzięki lamelom „Flexing Points” optymalizującym powierzchnię styku opony z nawierzchnią(4).
(4) Skrócona o 3,5 m, czyli o 9% droga hamowania na suchych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Quadraxer w rozmiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w 26.01.2015 r. Na torze w Fontange.
źródło: https://www.kleber.pl