Bezpieczeństwo i spokój w każdych warunkach pogodowych
- Droga hamowania latem zbliżona do opon letnich (1)
- perfekcyjna przyczepność na mokrej nawierzchni w każdych warunkach pogodowych zimą i latem (2)
- Zimą dopuszczona do używania na zaśnieżonych drogach (3
Mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra, abyś za każdym razem dotarł do celu
- nowe opony gwarantują trakcję na tym samym poziomie, jak całoroczne opony klasy premium o najwyższych osiągach (4)
- Opony zużyte gwarantują trakcję na śniegu na tym samym poziomie, jak w połowie zużyte opony klasy premium głównych konkurentów (4),(5).
obszerny przebieg, dzięki któremu skorzystasz z bezpieczeństwa i mobilności aż do ostatniego kilometra
- trwałość opony pokaźniejsza od trwałości MICHELIN Energy Saver+, najkorzystniejszej opony letniej w swej klasie (6)(7)
- solidność dłuższa choćby o 25% od przeciętnej trwałości przystępnych na rynku całorocznych opon klasy premium (6)
nowoczesna mieszanka gumowa gwarantująca bezpieczeństwo w każdych warunkach pogodowych (1,2,3)
rozciągliwa mieszanka bieżnika zagwarantuje przyczepność do podłoża niezależnie od temperatury.
jednostajne motywy bieznika ze sfazowanymi krawędziami stosowne bezpieczeństwo na suchej nawierzchni (2)
nieelastyczne klocki ze sfazowanymi krawędziami rozszerzają wydajność hamowania.
unikalna rzeźba bieżnika zwiększająca mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra(4) i optymalizująca przebiegi opony (6)
unikalna rzeźba trwałego bieżnika w profilu litery V maksymalizuje efekt zazębiania naśniegu od pierwszego do ostatniego kilometra.
Bieżnik o dużej sztywności przedłuża solidność opony.
Lamele wysokiej skutecznści dla bezpieczeństwa w lecie (1,2) i mobilności na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra (4)
Samoblokujące się lamele 3D na całej wysokości motywów bieżnika długotrwałą mobilność na śniegu i efektywne hamowanie na suchej nawierzchni
Wraz z zużywaniem się opony w jej bieżniku pojawiają się kanay zapewniające długofalową przyczepność na zaśnieżonych drogach
(1) Droga hamowania MICHELIN CrossClimate+ jest taka sama, jak droga hamowania MICHELIN CrossClimate (na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin we wrześniu 2016 r. Na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7). Droga hamowania MICHELIN CrossClimate na suchej nawierzchni jest zbliżona do drogi hamowania referencyjnej opony letniej (test porównawczy przeprowadzony poprzez AutoBild na oponach w rozmiarze 205/55 R16 opublikowany 30 września 2016 r.).
(2) Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
(3) Oznaczenie atestu zimowego 3PMSF (3 szczyty górskie i płatek śniegu).
(4) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TestWorld na zlecenie Michelin w lipcu 2016 r. Na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7 w porównaniu z GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 oraz PIRELLI Cinturato All Season. (5) Zużycie oznacza 2,1 mm głębokości bieżnika. Stan pośredni oznacza 4 mm głębokości bieżnika. (6) Na podstawie wyników testu przeprowadzonego poprzez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w okresie od lipca do sierpnia 2016 r. Na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7. Rynek całorocznych opon klasy premium składa się z 5 opon: GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof i HANKOOK Kinergy 4S). (7) MICHELIN Energy Saver+ jest najkorzystniejszą oponą w klasie opon letnich z konsekwencją 0,5 w testach trwałości ADAC z 2015 r. W porównaniu z oponami letnimi w rozmiarze 205/55R16.
źródło: https://www.michelin.pl