Wysokie osiągi, wysokie przebiegi. Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą stwarzamy nasze opony. Wzór bieżnika Zazębiające się rowki Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 zapewniają przyczepność na mokrej nawierzchni i zapobiegają akwaplanacji.
dzięki temu nieprzeciętnie spisuje się jednocześnie w trakcie jazdy w deszczu nawet na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni. Niesprężyste żebro barkowe obfite i nieelastyczne zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę.
doskonała przyczepność i wysoka solidność opony dzięki opasaniu usztywnionemu włóknem aramidowym. 15% ulepszone osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu. Centralna część opony Dzięki powiększeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono produktywność odprowadzania wody, co podniosło wydajność opon w trakcie jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach.
Zewnętrzna część opony Liczbę zewnętrznych klocków przypasowano tak, aby zapewnić doskonałą przyczepność podczas jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni oraz zminimalizować poziom hałasu. Struktura opony Mieszanka gumowa nowoczesna technicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest produkowana na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego.
Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki czemu zapewnia jednostajny tor jazdy i perfekcyjnie spisuje się na mokrych nawierzchniach. Opasanie z włóknem aramidowym Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się podczas ruszania i początkowego przyspieszania.
Zawinięta taśma na krawędzi opasania powiększona solidność opasania. Opasanie z potężnego drutu stalowego potężne opasanie, które wyśmienicie pochłania energię uderzeń, rozszerza wytrzymałość opony i polepsza komfort jazdy.
Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna Osnowa z włókna o podwójnej strukturze rozszerza twardość opony. Solidna stopka bez łączeń Wzmocnienie połączenia z obręczą zapobiega oderwanie opony od felgi choćby nawet przy gwałtownym ruszaniu.
HRS - Hankook Runflat System Z oponami rodzaju Runflat samochód jest w stanie jechać z prędkością do 80 km/h, choćby gdy w wyniku uszkodzenia (przebicia) ciśnienie w oponie spadnie. Wysoce zalecany jest montaż systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System = system nadzorujący ciśnienie w oponie), który analizuje zmiany ciśnienia, a także pomaga kierowcy odpowiednio zareagować w razie niebezpieczeństwa.