Wysokie osiągi, wysokie przebiegi. Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą tworzymy nasze opony. Wzór bieżnika Zazębiające się rowki Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 zapewniają przyczepność na mokrej nawierzchni i zapobiegają akwaplanacji.
dzięki czemu wspaniale spisuje się równocześnie podczas jazdy w deszczu nawet na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni. Nieelastyczne żebro barkowe spore i sztywne zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę.
wspaniała przyczepność i wysoka solidność opony dzięki opasaniu wzmocnionemu włóknem aramidowym. 15% udoskonalone osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu. Centralna część opony Dzięki powiększeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono produktywność odprowadzania wody, co podniosło sprawność opon w trakcie jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach.
Zewnętrzna część opony Liczbę zewnętrznych klocków dobrano tak, aby zapewnić doskonałą przyczepność podczas jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni i zminimalizować poziom hałasu. Struktura opony Mieszanka gumowa innowacyjna technicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest wykonana na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego.
Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki czemu zapewnia stabilny tor jazdy i znakomicie spisuje się na mokrych nawierzchniach. Opasanie z włóknem aramidowym Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się podczas ruszania i początkowego przyspieszania.
Zawinięta taśma na krawędzi opasania rozszerzona odporność opasania. Opasanie z konkretnego drutu stalowego mocne opasanie, które znakomicie pochłania energię uderzeń, zwiększa solidność opony i polepsza komfort jazdy.
Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna Osnowa z włókna o podwójnej strukturze zwiększa twardość opony. Konkretna stopka bez łączeń Wzmocnienie połączenia z obręczą uniemożliwia oderwanie opony od felgi nawet nawet przy gwałtownym ruszaniu.
HRS - Hankook Runflat System Z oponami rodzaju Runflat samochód jest w stanie jechać z prędkością do 80 km/h, choćby gdy w wyniku uszkodzenia (przebicia) ciśnienie w oponie spadnie. Wysoce zalecany jest montaż systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System = system kontrolujący ciśnienie w oponie), który analizuje zmiany ciśnienia oraz pomaga kierowcy optymalnie zareagować w razie niebezpieczeństwa.