Zaprojektowana z myślą o zapewnianiu kontroli choćby w niełatwych
warunkach drogowych. Oferuje ona najkorzystniejsze w swojej klasie atrybuty w
zakresie hamowania i pokonywania zakrętów.
ZOPTYMALIZOWANY WZÓR BIEŻNIKA
wielkie szczeliny w barku
bieżnika usprawniają przekierowywanie wody, a zoptymalizowane
rozmieszczenie wypustek w jego środkowej części zapewnia odprowadzanie
wody w środkowym punkcie styku. Połączenia między klockami barku
rozszerzają niepodatność na odkształcenia, równoważąc nacisk na bark podczas
hamowania.
ulepszonA OSNOWA
unikatowe wzmocnienie ze stali i
niesprężystego poliestru gwarantuje idealne prowadzenie i obniża opory
toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2.
NOWA technologia TWORZENIA MIESZANKI
Nowa technika
upraszcza rozprowadzanie krzemionki w wysokokrzemionkowej mieszance
Nano Pro-Tech™. Synergiczne połączenie lepszego bieżnika i
sprawniejszej mieszanki przekłada się na najwyższe przyleganie w punkcie
styku, rozszerzając przyczepność na mokrej nawierzchni.
*W
porównaniu z czterema konkurencyjnymi oponami z tego samego segmentu:
Michelin Primacy 3, Continental Premium Contact 5, Goodyear Efficient
Grip Performance, Pirelli Cinturato P7. Test przeprowadzony przez TÜV
SÜD na zlecenie Bridgestone na torze ATP Papenburg pomiędzy kwietniem a
lipcem 2017 r. Na oponach 205/55 R16 91V. Opony zakupione na rynku
europejskim poprzez TÜV SÜD. Samochód testowy: VW Golf 7. Raport nr
713112819
źródło: https://www.bridgestone.pl