Zaprojektowana z myślą o zapewnianiu kontroli nawet w skomplikowanych
warunkach drogowych. Proponuje ona najlepsze w swej klasie atrybuty w
zakresie hamowania i pokonywania zakrętów.
ZOPTYMALIZOWANY WZÓR BIEŻNIKA
wielkie szczeliny w barku
bieżnika ułatwiają przekierowywanie wody, a zoptymalizowane
rozmieszczenie wypustek w jego środkowej części gwarantuje odprowadzanie
wody w środkowym punkcie styku. Połączenia pomiędzy klockami barku
powiększają niepodatność na odkształcenia, równoważąc nacisk na bark podczas
hamowania.
ulepszonA OSNOWA
wyjątkowe wzmocnienie ze stali i
sztywnego poliestru gwarantuje nadzwyczajne prowadzenie i zniża opory
toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2.
NOWA technologia TWORZENIA MIESZANKI
Nowa technika
usprawnia rozprowadzanie krzemionki w wysokokrzemionkowej mieszance
Nano Pro-Tech™. Synergiczne połączenie ulepszonego bieżnika i
sprawniejszej mieszanki przekłada się na najwyższe przyleganie w punkcie
styku, powiększając przyczepność na mokrej nawierzchni.
*W
porównaniu z czterema konkurencyjnymi oponami z tego samego segmentu:
Michelin Primacy 3, Continental Premium Contact 5, Goodyear Efficient
Grip Performance, Pirelli Cinturato P7. Test przeprowadzony przez TÜV
SÜD na zlecenie Bridgestone na torze ATP Papenburg pomiędzy kwietniem a
lipcem 2017 r. Na oponach 205/55 R16 91V. Opony zakupione na rynku
europejskim przez TÜV SÜD. Samochód testowy: VW Golf 7. Raport nr
713112819
źródło: https://www.bridgestone.pl