skrajnie sportowa, bezkompromisowo bezpieczna: Nowa opona ContiSportContact 3
Jednym z podstawowych wymogów stawianych oponom do samochodów sportowych jest precyzja kierowania. Gwarantuje ona, że samochód zachowuje korzystną przyczepność na drodze w trakcie jazdy z pokaźnymi prędkościami i przy realizowaniu gwałtownych manewrów, kiedy to opony poddawane są działaniu solidnych sił. Asymetryczne żebra bieżnika nowej opony ContiSportContact 3 pozostały tak zaprojektowane, by mogły radzić sobie z tymi siłami. Na suchej drodze świeże żebra bieżnika gwarantują niezwykłe osiągi w trakcie hamowania oraz precyzję kierowania. To oznacza skrócenie drogi hamowania. Na mokrej drodze unikalna budowa kanałów bieżnika udoskonalone odprowadzanie wody, powiększając wytrzymałość na aquaplaning.
szczegóły techniczne
Nowość:
atuty:
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na usztywnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi, a także felgą oraz zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Wzmocnione ścianki boczne opon SSR umożliwiają kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni, a także wagi samochodu.