Continental ContiSportContact 3 275/40 R19 101 W Ocena produktu:

od 1111,16 PLN

oszczędzasz do 9%

  • Producent: Continental
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 275
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R19
  • Indeks prędkości: W
  • Indeks nośności: 101
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Efektywność paliwowa: F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

ekstremalnie sportowa, bezkompromisowo bezpieczna: Nowa opona ContiSportContact 3

Jednym z podstawowych wymogów stawianych oponom do samochodów sportowych jest precyzja kierowania. Zapewnia ona, że samochód zachowuje dobrą przyczepność na drodze podczas jazdy z dużymi szybkościami i przy wykonywaniu gwałtownych manewrów, kiedy to opony poddawane są działaniu potężnych sił. Asymetryczne żebra bieżnika nowej opony ContiSportContact 3 pozostały tak zaprojektowane, żeby mogły radzić sobie z tymi siłami. Na suchej drodze świeże żebra bieżnika gwarantują niezwykłe osiągi w trakcie hamowania i precyzję kierowania. To oznacza skrócenie drogi hamowania. Na mokrej drodze specyficzna budowa kanałów bieżnika ulepszone odprowadzanie wody, powiększając niepodatność na aquaplaning.

szczegóły technologiczne

Nowość:

  • Asymetryczne żebra bieżnika.
  • Żebra bieżnika zapewniają krótszą drogę hamowania. Podczas hamowania działają siły wzdłużne. Te siły są przenoszone poprzez żebra bieżnika, które zachowują dużą sztywność wzdłużną. Skutkiem jest krótka droga hamowania.
  • Asymetria zwiększa precyzję kierowania. W trakcie pokonywania zakrętów lub zmiany pasa ruchu na żebra bieżnika od strony zewnętrznej działają siły poprzeczne. Zakrzywione brzegi stabilizują poprzecznie żebra bieżnika i redukują ich deformację wynikającą z działania tych sił, zwiększając jednocześnie precyzję kierowania.

mocne strony:

  • znaczna precyzja kierowania.
  • Skrócona droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
  • perfekcyjne zabezpieczenie przed aqualaningiem.

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na wzmocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi, a także felgą i uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Umocnione ścianki boczne opon SSR pozwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie