contisportcontact 3 ssr 205/45 r17 84 w marki Continental Ocena produktu:

od 725,32 PLN

oszczędzasz do 54%

  • Producent: Continental
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks prędkości: W
  • Indeks nośności: 84
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Efektywność paliwowa: F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

ekstremalnie sportowa, bezkompromisowo bezpieczna: Nowa opona ContiSportContact 3

Jednym z podstawowych wymogów stawianych oponom do samochodów sportowych jest precyzja kierowania. Zagwarantuje ona, iż samochód zachowuje prawidłową przyczepność na drodze w trakcie jazdy z wielkimi szybkościami i przy realizowaniu gwałtownych manewrów, kiedy to opony poddawane są działaniu mocnych sił. Asymetryczne żebra bieżnika nowej opony ContiSportContact 3 pozostały tak zaprojektowane, by mogły radzić sobie z tymi siłami. Na suchej drodze nowe żebra bieżnika zapewniają niezwykłe osiągi w trakcie hamowania oraz precyzję kierowania. To oznacza skrócenie drogi hamowania. Na mokrej drodze unikalna budowa kanałów bieżnika udoskonalone odprowadzanie wody, zwiększając wytrzymałość na aquaplaning.

szczegóły techniczne

Nowość:

  • Asymetryczne żebra bieżnika.
  • Żebra bieżnika zapewniają krótszą drogę hamowania. Podczas hamowania działają siły wzdłużne. Te siły są przenoszone przez żebra bieżnika, które zachowują dużą sztywność wzdłużną. Wynikiem jest krótka droga hamowania.
  • Asymetria rozszerza precyzję kierowania. Podczas pokonywania zakrętów lub zmiany pasa ruchu na żebra bieżnika od strony zewnętrznej działają siły poprzeczne. Zakrzywione brzegi stabilizują poprzecznie żebra bieżnika i redukują ich deformację wynikającą z działania tych sił, zwiększając równocześnie precyzję kierowania.

zalety:

  • spora precyzja kierowania.
  • Skrócona droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
  • wspaniałe zabezpieczenie przed aqualaningiem.

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na usztywnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi i felgą, a także zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Usztywnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie