Continental ContiSportContact 3 SSR 245/40 R18 93 Y Ocena produktu:

od 648,79 PLN

oszczędzasz do 14%

  • Producent: Continental
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 245
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 93
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Efektywność paliwowa: G
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

arcytrudnie sportowa, bezkompromisowo bezpieczna: Nowa opona ContiSportContact 3

Jednym z podstawowych wymogów stawianych oponom do samochodów sportowych jest precyzja kierowania. Zapewnia ona, że samochód zachowuje dobrą przyczepność na drodze w trakcie jazdy z obfitymi prędkościami i przy wykonywaniu gwałtownych manewrów, kiedy to opony poddawane są działaniu mocnych sił. Asymetryczne żebra bieżnika nowej opony ContiSportContact 3 pozostały tak zaprojektowane, aby mogły radzić sobie z tymi siłami. Na suchej drodze nowe żebra bieżnika zapewniają niezwykłe osiągi podczas hamowania i precyzję kierowania. To oznacza skrócenie drogi hamowania. Na mokrej drodze niepowtarzalna budowa kanałów bieżnika ulepszone odprowadzanie wody, rozszerzając niepodatność na aquaplaning.

szczegóły techniczne

Nowość:

  • Asymetryczne żebra bieżnika.
  • Żebra bieżnika gwarantują krótszą drogę hamowania. W trakcie hamowania działają siły wzdłużne. Te siły są przenoszone przez żebra bieżnika, które zachowują dużą sztywność wzdłużną. Efektem jest krótka droga hamowania.
  • Asymetria rozszerza precyzję kierowania. Podczas pokonywania zakrętów lub zmiany pasa ruchu na żebra bieżnika od strony zewnętrznej działają siły poprzeczne. Odkształcone brzegi stabilizują poprzecznie żebra bieżnika i redukują ich deformację wynikającą z działania tych sił, powiększając równocześnie precyzję kierowania.

atuty:

  • duża precyzja kierowania.
  • Skrócona droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
  • wspaniałe zabezpieczenie przed aqualaningiem.

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do typowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na umocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi i felgą, a także uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Wzmocnione ścianki boczne opon SSR pozwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie