Continental csc 3 98w ssr fr 245/45r19 98w Ocena produktu:

od 1145,99 PLN

oszczędzasz do 11%

  • Producent: Continental
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 245
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R19
  • Indeks prędkości: W
  • Indeks nośności: 98
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Efektywność paliwowa: F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

ekstremalnie sportowa, bezkompromisowo bezpieczna: Nowa opona ContiSportContact 3

Jednym z podstawowych wymogów stawianych oponom do samochodów sportowych jest precyzja kierowania. Gwarantuje ona, że samochód zachowuje dobrą przyczepność na drodze w trakcie jazdy z wielkimi szybkościami i przy realizowaniu gwałtownych manewrów, kiedy to opony poddawane są działaniu konkretnych sił. Asymetryczne żebra bieżnika nowej opony ContiSportContact 3 zostały tak zaprojektowane, aby mogły radzić sobie z tymi siłami. Na suchej drodze świeże żebra bieżnika gwarantują niezwykłe osiągi w trakcie hamowania i precyzję kierowania. To oznacza skrócenie drogi hamowania. Na mokrej drodze oryginalna budowa kanałów bieżnika udoskonalone odprowadzanie wody, zwiększając niepodatność na aquaplaning.

szczegóły technologiczne

Nowość:

  • Asymetryczne żebra bieżnika.
  • Żebra bieżnika zapewniają krótszą drogę hamowania. W trakcie hamowania działają siły wzdłużne. Te siły są przenoszone przez żebra bieżnika, które zachowują dużą sztywność wzdłużną. Efektem jest krótka droga hamowania.
  • Asymetria rozszerza precyzję kierowania. Podczas pokonywania zakrętów albo zmiany pasa ruchu na żebra bieżnika od strony zewnętrznej działają siły poprzeczne. Zakrzywione brzegi stabilizują poprzecznie żebra bieżnika i redukują ich deformację wynikającą z działania tych sił, powiększając jednocześnie precyzję kierowania.

mocne strony:

  • szeroka precyzja kierowania.
  • Skrócona droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
  • doskonałe zabezpieczenie przed aqualaningiem.

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do typowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na umocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi i felgą oraz zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Wzmocnione ścianki boczne opon SSR pozwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni, a także wagi samochodu.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie