ekstremalnie sportowa, bezkompromisowo bezpieczna: Nowa opona ContiSportContact 3
Jednym z podstawowych wymogów stawianych oponom do samochodów sportowych jest precyzja kierowania. Zagwarantuje ona, iż samochód zachowuje dobrą przyczepność na drodze w trakcie jazdy z znacznymi szybkościami i przy wykonywaniu gwałtownych manewrów, kiedy to opony poddawane są działaniu solidnych sił.
Asymetryczne żebra bieżnika nowej opony ContiSportContact 3 pozostały tak zaprojektowane, aby mogły radzić sobie z tymi siłami. Na suchej drodze nowe żebra bieżnika gwarantują niezwykłe osiągi w trakcie hamowania oraz precyzję kierowania. To oznacza skrócenie drogi hamowania. Na mokrej drodze niepowtarzalna budowa kanałów bieżnika udoskonalone odprowadzanie wody, rozszerzając niepodatność na aquaplaning.
szczegóły techniczne
Nowość:
mocne strony:
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do standardowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na wzmocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi oraz felgą oraz uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Umocnione ścianki boczne opon SSR umożliwiają kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu.