od 836,59 PLN
oszczędzasz do 40%
Nowa opona o wysokiej produktywności zapewnia kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
technika Active Braking powiększa powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność w trakcie hamowania. Większy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
Przyczepność podczas hamowania i prowadzeniaNowa mieszanka Grip Booster użytkowana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala zwiększyć kontakt opony z podłożem. Powiększa to przyczepność podczas hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni.
Precyzja prowadzenia i trwałośćNowa technologia Reinforced Construction oparta na wzmocnionej konstrukcji o śladowej masie usprawnia prowadzenie i pokonywanie zakrętów, a także zmniejsza zużycie bieżnika i paliwa.
Wyniki badań TÜVOpona Eagle F1 Asymmetric 3 w porównaniu z konkurencyjnymi modelami
2.6 m = o 9% krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni*
1.3 m = o 4% krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni*
O 4% lepsze prowadzenie na mokrej nawierzchni*
Opór toczenia mniejszy o 10.9% w porównaniu z konkurencyjnymi oponami znanych marek i tym samym 2 miejsce wśród wszystkich testowanych modeli.**
* w porównaniu z przeciętnymi oponami Performance 3-ciej najnowszej generacji głównych konkurentów w segmencie UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Przetestowane przez TÜV SÜD Produkteservice w okresie wrzesień-październik 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Świeże opony UHP (Ultra High Performance), wymiar: 225/45 R17 91Y, samochód testowy: VW Golf, tor testowy: Montpellier (F), Colmar-Berg (L), numer ekspertyzy: 713066268.
** wyniki dla oporu toczenia: Continental Sport Contact 5 –101.6, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100, przeciętna wiodących konkurentów –89.1. Część przekazanych powyżej testów przeprowadzono z numerem ekspertyzy 713066268.