Niższe zużycie paliwa i długie przebiegi. zastosowanie nowej generacji komponentów pozwoliło na zmniejszenie całkowitej wagi opony o 5%*, przez co poprawiły się wskaźniki oporów toczenia, a dzięki stosownemu rozłożeniu nacisku opona zużywa się równomiernie.
Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Nowa rzeźba bieżnika uwydatnia się podwójnymi szerokimi rowkami obwodowymi, znacznymi kanalikami poprzecznymi, a także wieloma krawędziami, które przecinają powierzchnię wody i „atakują" podłoże, upraszczając hamowanie na mokrej nawierzchni.
Wyższa wytrzymałość na aquaplaning. nowoczesna budowa uniemożliwia gromadzeniu się wody przed oponą, co pozwala uniknąć aquaplaningu (poślizgu hydrodynamicznego).
przychylna dla środowiska. sztywniejsza rzeźba bieżnika obniża opory toczenia, dzięki czemu emisja CO2 jest niższa, a jednorodne zużycie opony oznacza jej dłuższą eksploatację i mniejszą liczba odpadów.