Niższe zużycie paliwa i długie przebiegi. zastosowanie nowej generacji elementów pozwoliło na zmniejszenie całkowitej wagi opony o 5%*, poprzez co poprawiły się wskaźniki oporów toczenia, a dzięki adekwatnemu rozłożeniu nacisku opona zużywa się równomiernie.
Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Nowa rzeźba bieżnika eksponuje się podwójnymi szerokimi rowkami obwodowymi, dużymi kanalikami poprzecznymi oraz wieloma krawędziami, które przecinają powierzchnię wody i „atakują" podłoże, upraszczając hamowanie na mokrej nawierzchni.
Wyższa wytrzymałość na aquaplaning. nowoczesna budowa zapobiega gromadzeniu się wody przed oponą, co pozwala uniknąć aquaplaningu (poślizgu hydrodynamicznego).
przyjazna dla środowiska. nieelastyczniejsza rzeźba bieżnika zmniejsza opory toczenia, dzięki temu emisja CO2 jest niższa, a jednolite zużycie opony oznacza jej dłuższą eksploatację i mniejszą liczba odpadów.