Niższe zużycie paliwa i długie przebiegi. użycie nowej generacji części pozwoliło na zmniejszenie całkowitej wagi opony o 5%*, przez co poprawiły się wskaźniki oporów toczenia, a dzięki trafnemu rozłożeniu nacisku opona zużywa się równomiernie.
Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Nowa rzeźba bieżnika podkreśla się podwójnymi szerokimi rowkami obwodowymi, dużymi kanalikami poprzecznymi oraz wieloma krawędziami, które przecinają powierzchnię wody i „atakują" podłoże, ułatwiając hamowanie na mokrej nawierzchni.
Wyższa niepodatność na aquaplaning. postępowa konstrukcja uniemożliwia gromadzeniu się wody przed oponą, co pozwala uniknąć aquaplaningu (poślizgu hydrodynamicznego).
przyjazna dla środowiska. sztywniejsza rzeźba bieżnika ogranicza opory toczenia, dzięki temu emisja CO2 jest niższa, a jednolite zużycie opony oznacza jej dłuższą eksploatację i mniejszą ilość odpadów.