Kinergy Eco² to zoptymalizowana pod kątem oporu toczenia opona letnia, która genialnie pasuje do niepokaźnych i przeciętnej wielkości samochodów. Poprzez dalszy rozwój poprzedniego modelu, który już wielokrotnie uzyskiwał dobre wyniki w testach, osiągalne było wydłużenie maksymalnego przebiegu i wyciszenie opony, z utrzymaniem porządnych wyników zachowanie opony na mokrych i suchych nawierzchniach.
atrybuty Wzór bieżnika wielkie boki bieżnika
wielkie boki bieżnika zintegrowane z wewnętrzną stroną bieżnika znakomitą niepodatność na akwaplaning.
Asymetryczny wzór
powiększona sztywność zewnętrznej partii bieżnika, zapewniająca udoskonalone parametry jezdne.
Nowa mieszanka bieżnika
Nowa mieszanka polepsza drogę hamowania na mokrej nawierzchni i zużycie bez konieczności rezygnacji z innych atrybuty opony. Precyzyjnie rzecz biorąc, odporność na zużycie jest pokaźniejsza dzięki zoptymalizowanej gęstości sieciowania cząsteczek. Nowoczesna technika mieszania z wysoko obciążonym wypełniaczem i funkcjonalizowanym polimerem o wysokiej masie cząsteczkowej poprawia jednocześnie cechy na mokrej nawierzchni i zużycia.
znaczny, prosty 3-kanałowy rowek
trafna szerokość i ustawienie 3-kanałowych rowków nadzwyczajne osiągi na mokrych nawierzchniach. Duże, zewnętrzne rowki pozwalają na maksymalne odprowadzanie wody i wspierają trakcję na mokrym podłożu.
technika turbiny wodnej
Zoptymalizowany drenaż w kierunku podłużnym i bocznym.
Zoptymalizowana sekwencja poziomów
precyzyjnie zaprojektowane wymiary bloków ograniczają hałas generowany przez oponę.
Silikonowa mieszanka o wysokiej przyczepności
Poprawiona trakcja na suchej/mokrej nawierzchni i niższe opory toczenia.
Bezszwowa, pełna powłoka nylonowa opasania
perfekcyjna odporność bieżnika.
obfite stalowe opasanie
powiększa szerokość powierzchni stycznej, udoskonalone właściwości na suchej nawierzchni.
stabilna poliestrowa struktura osnowy
rozszerza sztywność ścianki bocznej i jej odporność, zachowując komfort wykorzystywania.
Wysoki poziom sztywności wypełnienia stopki
Lepsze właściwości jezdne i sterowność.
solidny drut o pojedynczym splocie
udoskonalona jednolitość i dostosowanie opony.