Wysokie osiągi, wysokie przebiegi. Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą stwarzamy nasze opony. Wzór bieżnika Zazębiające się rowki Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 zapewniają przyczepność na mokrej nawierzchni i zapobiegają akwaplanacji.
dzięki czemu genialnie spisuje się równocześnie podczas jazdy w deszczu nawet na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni. Niesprężyste żebro barkowe obfite i nieelastyczne zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę.
doskonała przyczepność i wysoka trwałość opony dzięki opasaniu umocnionemu włóknem aramidowym. 15% udoskonalone osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu. Centralna część opony Dzięki zwiększeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono produktywność odprowadzania wody, co podniosło sprawność opon podczas jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach.
Zewnętrzna część opony Liczbę zewnętrznych klocków przypasowano tak, żeby zapewnić idealną przyczepność w trakcie jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni, a także zminimalizować poziom hałasu. Struktura opony Mieszanka gumowa zaawansowana technicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest wytwarzana na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego.
Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki temu zapewnia stabilny tor jazdy i znakomicie spisuje się na mokrych nawierzchniach. Opasanie z włóknem aramidowym Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się podczas ruszania i początkowego przyspieszania.
Zawinięta taśma na krawędzi opasania powiększona odporność opasania. Opasanie z potężnego drutu stalowego solidne opasanie, które nieprzeciętnie pochłania energię uderzeń, rozszerza solidność opony i ulepsza komfort jazdy.
Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna Osnowa z włókna o podwójnej strukturze zwiększa twardość opony. Potężna stopka bez łączeń Wzmocnienie połączenia z obręczą uniemożliwia oderwanie opony od felgi choćby choćby przy gwałtownym ruszaniu.
HRS - Hankook Runflat System Z oponami rodzaju Runflat samochód jest w stanie jechać z szybkością do 80 km/h, choćby gdy w wyniku uszkodzenia (przebicia) ciśnienie w oponie spadnie. Wysoce zalecany jest montaż systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System = system obserwujący ciśnienie w oponie), który analizuje zmiany ciśnienia, a także pomaga kierowcy adekwatnie zareagować w razie niebezpieczeństwa.