Wysokie osiągi, wysokie przebiegi. Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą tworzymy nasze opony. Wzór bieżnika Zazębiające się rowki Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 zapewniają przyczepność na mokrej nawierzchni i zapobiegają akwaplanacji.
dzięki czemu genialnie spisuje się jednocześnie w trakcie jazdy w deszczu choćby na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni. Niesprężyste żebro barkowe obfite i niesprężyste zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę.
perfekcyjna przyczepność i wysoka wytrzymałość opony dzięki opasaniu wzmocnionemu włóknem aramidowym. 15% lepsze osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu. Centralna część opony Dzięki zwiększeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono sprawność odprowadzania wody, co podniosło skuteczność opon podczas jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach.
Zewnętrzna część opony Liczbę zewnętrznych klocków przypasowano tak, aby zapewnić rewelacyjną przyczepność w trakcie jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni i zminimalizować poziom hałasu. Struktura opony Mieszanka gumowa nowoczesna technologicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest wykonana na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego.
Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki temu zapewnia zrównoważony tor jazdy i genialnie spisuje się na mokrych nawierzchniach. Opasanie z włóknem aramidowym Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się w trakcie ruszania i początkowego przyspieszania.
Zawinięta taśma na krawędzi opasania powiększona solidność opasania. Opasanie z solidnego drutu stalowego potężne opasanie, które wyśmienicie pochłania energię uderzeń, zwiększa solidność opony i udoskonala komfort jazdy.
Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna Osnowa z włókna o podwójnej strukturze zwiększa twardość opony. Mocna stopka bez łączeń Wzmocnienie połączenia z obręczą uniemożliwia oderwanie opony od felgi nawet nawet przy gwałtownym ruszaniu.
HRS - Hankook Runflat System Z oponami typu Runflat samochód jest w stanie jechać z prędkością do 80 km/h, nawet gdy w wyniku uszkodzenia (przebicia) ciśnienie w oponie spadnie. Wysoce zalecany jest montaż systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System = system monitorujący ciśnienie w oponie), który analizuje zmiany ciśnienia i pomaga kierowcy odpowiednio zareagować w razie niebezpieczeństwa.