Wysokie osiągi, wysokie przebiegi. Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą wytwarzamy nasze opony. Wzór bieżnika Zazębiające się rowki Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 gwarantują przyczepność na mokrej nawierzchni i uniemożliwiają akwaplanacji.
dzięki temu wspaniale spisuje się równocześnie w trakcie jazdy w deszczu nawet na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni. Sztywne żebro barkowe obfite i nieelastyczne zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę.
genialna przyczepność i wysoka trwałość opony dzięki opasaniu umocnionemu włóknem aramidowym. 15% lepsze osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu. Centralna część opony Dzięki zwiększeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono sprawność odprowadzania wody, co podniosło sprawność opon podczas jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach.
Zewnętrzna część opony Liczbę zewnętrznych klocków dobrano tak, żeby zapewnić genialną przyczepność podczas jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni i zminimalizować poziom hałasu. Struktura opony Mieszanka gumowa progresywna technologicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest wykonana na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego.
Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki czemu zagwarantuje stabilny tor jazdy i wyśmienicie spisuje się na mokrych nawierzchniach. Opasanie z włóknem aramidowym Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się podczas ruszania i początkowego przyspieszania.
Zawinięta taśma na krawędzi opasania rozszerzona wytrzymałość opasania. Opasanie z potężnego drutu stalowego potężne opasanie, które nieprzeciętnie pochłania energię uderzeń, powiększa solidność opony i polepsza komfort jazdy.
Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna Osnowa z włókna o podwójnej strukturze zwiększa twardość opony. Mocna stopka bez łączeń Wzmocnienie połączenia z obręczą uniemożliwia oderwanie opony od felgi choćby choćby przy gwałtownym ruszaniu.
HRS - Hankook Runflat System Z oponami typu Runflat samochód jest w stanie jechać z szybkością do 80 km/h, nawet gdy w wyniku uszkodzenia (przebicia) ciśnienie w oponie spadnie. Wysoce zalecany jest montaż systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System = system monitorujący ciśnienie w oponie), który analizuje zmiany ciśnienia, a także pomaga kierowcy optymalnie zareagować w razie niebezpieczeństwa.