Wysokie osiągi, wysokie przebiegi. Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą tworzymy nasze opony. Wzór bieżnika Zazębiające się rowki Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 zapewniają przyczepność na mokrej nawierzchni i uniemożliwiają akwaplanacji.
dzięki temu znakomicie spisuje się równocześnie podczas jazdy w deszczu choćby na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni. Niesprężyste żebro barkowe szerokie i niesprężyste zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę.
świetna przyczepność i wysoka wytrzymałość opony dzięki opasaniu umocnionemu włóknem aramidowym. 15% lepsze osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu. Centralna część opony Dzięki powiększeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono sprawność odprowadzania wody, co podniosło produktywność opon podczas jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach.
Zewnętrzna część opony Liczbę zewnętrznych klocków przypasowano tak, aby zapewnić nadzwyczajną przyczepność podczas jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni, a także zminimalizować poziom hałasu. Struktura opony Mieszanka gumowa zaawansowana technologicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest wytworzona na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego.
Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki czemu zapewnia jednostajny tor jazdy i wyśmienicie spisuje się na mokrych nawierzchniach. Opasanie z włóknem aramidowym Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się w trakcie ruszania i początkowego przyspieszania.
Zawinięta taśma na krawędzi opasania powiększona wytrzymałość opasania. Opasanie z solidnego drutu stalowego potężne opasanie, które genialnie pochłania energię uderzeń, powiększa solidność opony i ulepsza komfort jazdy.
Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna Osnowa z włókna o podwójnej strukturze rozszerza twardość opony. Mocna stopka bez łączeń Wzmocnienie połączenia z obręczą zapobiega oderwanie opony od felgi choćby nawet przy gwałtownym ruszaniu.
HRS - Hankook Runflat System Z oponami typu Runflat samochód jest w stanie jechać z prędkością do 80 km/h, nawet gdy w wyniku uszkodzenia (przebicia) ciśnienie w oponie spadnie. Wysoce zalecany jest montaż systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System = system kontrolujący ciśnienie w oponie), który analizuje zmiany ciśnienia oraz pomaga kierowcy trafnie zareagować w razie niebezpieczeństwa.