HANKOOK Ventus S1 evo3 K127C to opona letnia klasy medium, określana mianem "opony wyczynowej", która oferuje trafne osiągi dla pojazdów typu SUV/Crossover i wzorowe zachowanie i pełne bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach. Asymetryczny wzór rzeźby bieżnika, zaopatrzony w liczne innowacje technologiczne, odpowiada na potrzeby pojazdów premium o obszerniejszej masie, które poruszają się w dynamiczny sposób w obszerniejszych zakresach prędkości. Poszerzenie strefy barkowej i bloków barkowych wpłynęło na powiększenie powierzchni kontaktu opony z nawierzchnią w trakcie pokonywania zakrętów. Umocnione opasanie na bazie drutu stalowego jeszcze lepiej pochłania energię pochodzącą od uderzeń związanych z nierównościami drogowymi i maksymalizuje kontakt w płaskich częściach bieżnika. Udoskonalona budowa klocków wewnętrznych pomaga wspierać stabilność toru jazdy i równomierne rozłożenie nacisku, który jest wywierany poprzez auta rodzaju SUV, ponadto te o pokaźniejszej masie użytkowej. Dzięki tym cechom produktywność jezdna na suchych nawierzchniach poprawiła się o 6% (w stosunku do poprzednich modeli, przeznaczonych do tej gamy pojazdów). Technologia podwójnych bloków wewnętrznych, a także poszerzone kanały obwodowe rozszerzają wydajność odprowadzania wody z bieżnika, co rozszerza parametry jezdne i produktywność hamowania na mokrych nawierzchniach, dbając w ten sposób o bezpieczeństwo w niesprzyjających warunkach pogodowych. Dzięki zastosowaniu zazębiających się rowków zewnętrznych możliwa była poprawa zachowania na mokrych drogach bez konieczności pogarszania parametrów prowadzenia na suchych podłożach. Faktura ściany bocznej o niedużych krawędziach wierzchołkowych lepszą cyrkulację cieplną, co broni przed nadmiernym rozpraszaniem energii poprzez oponę i pomaga ograniczyć opory toczenia. Wzorowanie pomaga ponadto lepiej tłumić szum, powstały podczas jazdy, dzięki temu poprawie ulega ponadto komfort akustyczny podróży. Model HANKOOK Ventus S1 evo3 K127C zaopatrzony został w technikę runflat - HRS, która umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu opony i utracie w niej ciśnienia. (jazda awaryjna do najbliższego warsztatu, maksymalnie 80 km/h na dystansie 80 km)