Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi odpowiednio 38% i 34%, co ulepsza skuteczność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona stosownie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do konwencjonalnego projektu opony. Może to rozszerzyć jej pojemność oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i umocniona budowa ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, udoskonalając sztywność bloków.