Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co ulepsza produktywność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona trafnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony.
Może to rozszerzyć jej pojemność i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i wzmocniona budowa ścianki bocznej zwiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zaimplementowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, udoskonalając sztywność bloków.