Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi trafnie 38% i 34%, co polepsza sprawność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona stosownie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do tradycyjnego projektu opony.
Może to rozszerzyć jej pojemność i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i usztywniona konstrukcja ścianki bocznej powiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i wydajne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.