Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co polepsza produktywność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona trafnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do konwencjonalnego projektu opony.
Może to powiększyć jej pojemność, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i wzmocniona kompozycja ścianki bocznej powiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zaimplementowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, poprawiając sztywność bloków.