Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi odpowiednio 38% i 34%, co poprawia wydajność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona odpowiednio o 21,3% i 43,8% w porównaniu do klasycznego projektu opony.
Może to zwiększyć jej objętość i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i umocniona kompozycja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, poprawiając sztywność bloków.