Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co udoskonala produktywność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona optymalnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do tradycyjnego projektu opony.
Może to powiększyć jej objętość, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i umocniona budowa ścianki bocznej powiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zaimplementowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, udoskonalając sztywność bloków.