Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co udoskonala efektywność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona trafnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do konwencjonalnego projektu opony.
Może to zwiększyć jej pojemność i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i umocniona budowa ścianki bocznej powiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i wydajne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zaimplementowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, udoskonalając sztywność bloków.