• Centralne pod-rowki o płytszej głębokości zwiększają sztywność bloków pionowych/poprzecznych uniemożliwiając deformacji bloku i na dodatek zmniejszają zużycie energii. • Dolna część barku rowka, o pokaźnym kącie, zachowuje ciągłość bloku na barkach opony, osłabia jego ruchy i ogranicza zużycie energii.
• Dwustronna konstrukcja bocznego rowka na profilu barka opony uniemożliwia nierównemu zużyciu bieżnika i zagwarantuje odpowiednią przyczepność. • Cztery obwodowe rowki powiększają produktywność odprowadzania wody i rozszerzają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
• Środkowy wzór żebra wspomaga prostą jazdę i zwiększa komfort prowadzenia pojazdu. • Obwodowa konstrukcja żebra na barku bieżnika, z cienkimi lamelami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i redukuje hałas generowany poprzez boczne rowki przelotowe.
• zastosowanie genialnej mieszanki krzemionki dyspergowanej i niepowtarzalnych dodatków widocznie zmniejsza opory toczenia, zwiększając przyczepność na mokrej nawierzchni. • zastosowanie oryginalnej plastikowej gumy wykorzystującej technologię „modyfikacji końca łańcucha” wpływa na trakcję i oszczędność paliwa.
• Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami o ochronie środowiska.