Centralne rowki o płytszej głębokości zwiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej obniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o wielkim kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i ogranicza zużycie energii.
Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki powiększają sprawność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
kompozycja środkowego żebra poprawia jazdę na prostej drodze oraz właściwości jezdne. Obwodowa budowa żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany przez boczne rowki.
użycie perfekcyjnej, dyspergowanej krzemionki i unikatowych dodatków wyraźnie ogranicza opór toczenia i zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu oryginalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.