Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, aby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o obszernym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i obniża zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zagwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki rozszerzają efektywność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
kompozycja środkowego żebra poprawia jazdę na prostej drodze oraz właściwości jezdne. Obwodowa konstrukcja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany przez boczne rowki.
wykorzystanie nieprzeciętnej, dyspergowanej krzemionki i nieszablonowych dodatków wyraźnie ogranicza opór toczenia i powiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu niepowtarzalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.